Nazendemm 39+1 günlük hamileyim idrar enfeksiyonu çıktı hem akıntım var hemde yanma hissi çok oluyor. Bu normal doğuma engel midir ve nasıl geçer bu enfeksiyon neler yapabilirim. Doktor toz krem fitil yazdı şuan için sadece tozu kullandım
Nazendemm Mamamia benimde o haftalarda sadece akıntı vardı ama doğuma yakın haftalar olduğu için akıntı oluyor diye düşündüm önemsemedim şimdide idrar testinde enfeksiyon çıkınca baya panikledim doğuma çok az kaldı ne yapacağım hiç. Bilmiyorum