Merhaba 14 günlük oğlumda uzamış sarılık var bugün öğrendim doktorumuz bu habı yedi gün yarım ölçek ezip mamaya yada suya katarak içirmem gerektiğini söyledi. Lakin epilepsi ilacı olduğunu ve riskli bir ilaç olduğunu okudum sizden ricam kullanan kullananı tanıyan bilgisi olan çocuk doktoru tanıyan bana fikir verip bahsedebilir mi ? Lütfen yardımcı olun @