La_le canım benim ilk gebelikte sezeryan oldum ve sonra enfeksiyon geçirdim bi hafta sonra yine ameliyat oldum o yüzden dikişlerim daha tam iyleşmemişti şimdi doktor normal olsun diye çok zorlandığı için korkuyorum yoksa sezeryana alsa direk yatarım yani kafama bile takmam bide yurtdışında yaşıyorum burda dilde bilmiyorum nasıl doğuracağım hiç bir fikrim yok 😅