seren123 canim bana doktorum nasııl rahatsan öyle yat sadece yüz üstü yatma demişti,özellikle 30 dan sonra hep yüz üstü yatıyorum öyle rahat ediyorum çünkü,sağa sola yaptırmıyor bebek,şuana kadr ne nst de ne normalde sıkıntı cikmadi,çokta telaş yapmayın gereksiz yere.l