aysnrsvs Zeynepdemr kimse alır ya da alamaz diyemez doktor bile iyi düşünün gelişimi ile sorun yoksa alınmaz 35+3 te doğum yaptım doğumda girmedi
BMelek Zeynepdemr 36 da dogum yaptim ben ciger gelistiricide olmustum 30 da solunum sikintisindan yogun bakima aldilar 12. Gun cikti insallah sag saglim kavusursun bebegine kuveze girmeden
idil_SY Zeynepdemr bende 34 +3 haftaligim sancilarim basladi sanki dogurucam gibi bende bazen korkuyorum erken dogum olmasindan..
Kubos01 Bu bebeğin sağlık durumuyla ilgili 34 küsürde 2400 gr doğdu küveze girdi ama kuzenim 1800 doğurdu hiçde küveze girmedi