Kvser 2 yıl içerisinde ovulasyon takibi yaptırdım, eşimde bende bütün testlerimizi yaptırdık sorun çıkmadı, hsg çektirdim ve söyledikleri gibi hsg sonrasında gebelik oluşmadı, bir kez aşılama yaptırdım yine olmadı. Tam iki yıl sonra kendiliğinden oluştu gebeliğim. Elimizden geleni yapıp zamana bırakmak lazım. 🌸