gamzeminaaa La_le kız yok adamlar uyusun bırak boşver cnm. Gece ne oluyorsa bu bebelere aktifler. Diyorum annem yat uyu daha gece gece diyorum 😀😀😀
Fatma0965 gamzeminaaa bende uyuyamiyorim 36+6 dan selam burasi cok sicak sicaktan uuku falan kalmadi bende aydın da oturuyorum😒🥴🥴
gamzeminaaa Fatma0965 kuzu ben de adanadayim. Ailemin yanına geldim. Bugün İstanbul’a dönüyorum. Aşırı sıcak aşırı🥴🥴🥴 az kalmış . Allah’ım sağ salim doğurmayi nasip etsin inşallah
Fatma0965 gamzeminaaa amin cnm Allah razi olsun sizede Allah yardim etsin adanayi biliyorum cok sicak olur hemen ter et orayi 🤣🤣
hafsam_omerim Hill ya bende 30.haftadayım artık iyice gözüm korktu. Bebek çok hareketli maşallah. Uykularım tamamen kaçmış durumda bak gece 2de uyudum sabah 7.30da dikildim ayağa🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Ruveyda_baskapan gamzeminaaa her gece 3 Te açıyorum gözümü delirdim galiba bir insan 3 te güne başlar mı? Kalktım ütülerimi yaptım
Sahranr gamzeminaaa aynı sorun bendede var gece uyiyamadim ya dusunmekten birde ağrı baskıda yapıyor bebek ondan dolayida rahatta yatamıyorum 😑tek sen değilsin yani