Öncelikle maşallah diyelim 🤲🏻
Çok istedim normal doğumu ama doktorum riskli gördü neyse dedik gün aldık ay burcuna kadar hesaplayıp aldım saatini 😂 sabah bi güzel kuaföre gittim sonra hastaneye geldim makyaj yaptım doktor geldi diyor ki seni biraz erken alalım 🙈 neyse beni götürdüler spinal oldum hiç acımadı doktoru dinlerseniz sıkıntı olmaz 😍 sonra beni yatırırlarken ayaklarımdan yanma başladı hemen uyuştum güzelce. Onu yapıyoruz bunu yapıyoruz anlatıyolar sürekli ben hiç bişey hissetmedim nerdeyse derken minik kuşumun sesi geldi baba diye ağladı ilk biraz kırılmadım değil 😂😂 çocuk doktoruyla hemşire yanımdayken kontrollerini yaptı sağolsun bi hemşire de her aşamasını çekmiş benimle de birsürü fotoğrafı var ben kızımı izlerken galiba kan sulandırıcı kullandığım için biraz kanama çok oldu tansiyonum düştü zaten anestezi yapan doktor başucumdaydı tansiyon çok düşük dediler bi telaş hemen bi ilaç yaptılar toparladım gözüm karardı bi iki saniye tek korktuğum andı çok sürmedi çok şükür 🙈 çıkarken babasına verirken de video çekmişler çok üzülmüştüm göremicem diye o anı 🙈 sağolsun herkes gelmiş görmeye o kadar güzeldi ki herkes destek oldu lohusa kafasına girmedim bile saçma şeyler söyleyen olmadı strese girmeyince sütüm de geldi 😀 covidden korkuyodum kimse kucağına almadı herkes maskeliydi sadece en yakınlar aldı kucağına bikaç dk 🤲🏻 babası 9 ay boyu duygusuzdu hiç heyecan yok falan diyodu son dkya kadar bi görseniz sadece acıktı diye veriyo elime yapabilse onuda yapacak 😂 sağolsun hep göğsüne aldı uyuttu konuştu alıştırdı eve gitti annemle ben ya kucakta ya memede uyutmaya çalışıyoruz uykular haram meme ucu yarası oldu ilk günden kanadı falan 😂😂 sezeryanda ayağa kalkıp sonra yatarken sıkıntı oluyor biraz ama burda çok okudum direnip yürüdükçe kolay geçiyor diye 14. saatteyim 4 kere yürüdüm ağrılarım daha çekilebilir seviyede çok şükür gaz olayını da hallettik bi günde taburcuyuz galiba 🤲🏻🧿 Allahım her isteyenin kucağını boş bırakmasın inşallah daha güzel doğumlar sizin olsun bizden bu kadar 😇