Merhaba arkadaşlar 36 haftadayım iki üç gündür çamaşırım bir kaşık kadar ıslak oluyor . Dün hastaneye gittim nstye girdim sancım yoktu ki bende de suan bu su durumu dışında bişey yok. Bazıları normal bazıları değil diyor yaşayan var mı? Doktora sormayı unuttum bu arada.