Özel kliniğinde Burhan Şeker der ,Tek geçerim. Gebze ye biz de yeni taşındık sayılır bilmediğim için bi kaç özel de doktora gittim fakat memnun kalmadım. 12.haftam da Burhan bey ile tanıştım. Şu an 31. Haftamdayım. İnanılmaz memnunum. Yarım saat resmen konuşuyoruz, bebeğimize dikkatlice bakıyor detaylı her şeyi anlatıyor . Sizin soru sormanıza bile gerek kalmadan tek tek ifade ediyor .Sırf para kazanmak için gereksiz testler yaptırmıyor. Gebelikte doktor ile iletişim kesinlikle çok önemli ,kendini özel hissetmek istiyorsan Burhan beye bir git derim 💐 Sevgiler