Öncelikle herkese merhaba, ben 26+3 haftalık hamileyim. Bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyordu sonra gerilemeye başladı geçen ay 1 hafta olan gerilik bu ay 3 haftaya çıkmış😔 ve şuan bacaklarının kısa olduğunu vicudun simetrik büyümediğini ve cüce olabileceği söylendi. Çok korkuyorum bu durumu yaşayıp sağlıklı bir bebek dünyaya getiren oldu mu ? Benim boyum 165 eşimin 190 ailede cücelik de yok 😔😔