Bahar97 Merhaba kizlar Ankara Liv Hospital Hastanesi’nde doğum yapanlar varmı acaba memnun kaldinizmi
Soruyorumm Bahar97 beniö iki tanıdığım da ankara liv de doğum yaptı cok memnunlar ben de doğum paketi aldım
smnrsmnr Ben Ankara Liv Hospitalde Egemen Tolunay beye gittim riskli gebelik için. Detaylı ultrason ile baktı. Çok tatlı bir doktor 🌺 Baya da ilgileniyor.
smnrsmnr Bahar97 sgk ile anlaşmaları yok. Ben 1004 tl gibi bir ücret verdim. Ama iyi ilgilendi midesi küçük denilmişti bana kendi doktorum. Ben o yüzden gittim oraya.