Ssevo_0713 Yarın doktor kontrolüm var cinsiyet öğrenebilir miyiz artık sizce hanımlar çok merak ediyorum 🥰
Mervedemirctn Ssevo_0713 benim 13. Haftada erkek dedi doktor . Fakat heniz çok erken dedi . 16 haftamda kız olduğunu öğrendik .😀
Deletedmom_12 Ssevo_0713 tecrubeli bi doktor 12 de söyleyebiliyor. Tabiki ogrenebilirsiniz ama aç gitmeyin bebek hareket etmez baklava cikolata meyve suyu tarzinda seyler yiyin ki bebiş hareketlensin saglikli gunlerr
Mervedemirctn verocka o haftalarda yanılma payı çok yüksek oluyor canım 😀 kordonla karışıyor genelde . Sağlıklı olsun da inşallah hepsi evlat neticede 🥰
Yasemibrahim Ssevo_0713 haftan cok iyi canım ögrenirsin bana 13 +2 de kesin kız dedi 18 haftamdayım dün gittim kız😁
Annesininportakali53 Ssevo_0713 benimde randevum 14+4 de denk geliyor ama randevuma 10 gün var bebisim hep bir hafta önde gidiyor en başından beri acaba bende ogrenirmiyim merakla bekliyorum… siz ogrenirseniz haber verirmisiniz🥰
Ssevo_0713 Annesininportakali53 yüzde seksen erkek dedi ama tabi net bu erkek demeyince hala şüpheliyim ;)
verocka Mervedemirctn rabikide önemli olan öncelikle sağlık 🙏🏻 Ama rabbim biliyor ya gönlümden geçen ilk çocuğum kız olsun 🥲🫣🌸
Annesininportakali53 Ssevo_0713 valla haftası büyük yani hala %80 erkek dediyse bilemedim gosterdiyse bilir bakalım inşallah bizimkide gösterir 🤭