aysenur_23 orda doğum yapmadım ama 8 ay boyunca Nihal Demirköprülü’ye kontrole gittim.Son ayda bende tansiyon çıktı sana ben bakmam Devlet Hastanesi’ne git dedi ve ortada kaldım resmen ona gitme de kime gidersen git canım. Aişe Gönenç iyi biri diye duydum ama yinede kendin de araştır istersen