Sevdashn çok geçmiş olsun bn gittim dolgu yaptım uyuşturma dan tabi acıya dayanıklı olduğum için çok şükür sıkıntı olmadı doğumdan sonra da hep yaptım emziyorum diye bu sefer az uyuşturuyorladi bebeği hemen emzirme biraz sütünü sağıp onu dök doyurdu gerekte yok doyurdu az uyusturduk diyorlardı ama içiniz rahat etmese öyle yapın doyurdu çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım tabi