Hilalgc bende orayı bayadir istiyordum geçen ay tam 4 aradım randevu aldım artık oraya gidiyorum randevusuz son haftalarım çünkü randevu olayı zor ama sürekli bağlanmaya çalışın bağlandıktan sonra da ne zaman ararsam randevu alırım diye sorun onlar size şu gün arayın diyor şans artık inşallah bulursunuz çünkü hastane çok güzel ❤️