Arkadaşlar 9 ay önce 7 aylık ölü doğum yaptım. Şuan son adete göre 7+2 haftalık gebeyim. Bugün doktora gittim. Ultrason da 5 haftalık gebesin dedi. Keseyi gördük. Sağ tarafta 5 cm de kist çıktı. Doktor suanlik bir sorun yok. Takip edeceğiz dedi. Düşük önleyici iğne verdi kist için fitil ve corasprin verdi. Böyle birşey yaşayan varmı çok korkuyorum 😔