Kızlar tam27 haftalık gebeyim eşim otomatik araba aldı kullanması çok rahat diyor 26 aylık oğlum var doğuma dha çok var bu süreçte ehliyete gitsem sorun olur mu hamile iken giden oldumu? Doğum sonrası çok zorlanırım iki çocukla şimdi aradan çıkarsam nasıl olur