Serife_1414 2 li taramam normal çıktı ama bebeğimin bagirsaginda parlaklık çıktı böyle yaşayan varmı anneler sizce normal midir
Sedagulmez58 Serife_1414 benim de detaylı ultrasonda bağırsakta parlaklık çıktı ama yüksek derecede değil. Hafif parlaklık var denildi. Doktorum da önemli birşey değil ondan birşey olmaz dedi
kuzeymomsss Serife_1414 benimde bebeğim de çıkmıştı, çok hafif demişti doktor. Doğalı 27 gün oldu çok şükür şuanlık bir problem olmadı