E_Ekiz İyi geceler herkese, gebeliğinde diş problemi yaşayıp antipyotik kullanan annelerimiz var mı ? Doktorlarınız önerdi mi ?
Mucizeannesi28 E_Ekiz var canım bn daha geçen hafta kullandım largopen kullandım. Hatta kanal tedavisi önerildi bn yaptricakdim doktorum yaptr demişti kağıt almayı unutmuşum ilcedeyim devlete göründüm onlarda izin vermedi ile tekrar gitme şansım olmadı o yüzden kaldı