Ya bilmiyorum ama dayanamıyorum ben bir buçuk yıldır evliyim gorumcemle beraber geldim İstanbul’a ondan sonra 8…9 aydır diğer görümcem yanıma geldi ve o buraya geldiği için kendime engel olmajyirum burdan gitmesini istiyorum katlanamiyorum bana sırf abim benle gülüyor konuşuyor diye senin zoruna gidiyor dedi dünde kendi telefonumu yedek eşine şöyle telefinu odaya bıraksın dedi ve görümcem 15 yaşında bian bogasim var kendime engel olamıyorum oda burdan gitmek istiyor ve dün o kadar dedi gidicem eşimde gelip bana dediki herhalde babanın evine gitmeyi çok istiyon dur yarın babanı arayim gelsin seni alsın niye çünkü kardeşini burda kalmak istemiyor onun için ben evime gidicem ordands onunla beraber eşim beni almaya gelirken onuda evine birakicaz bı fikri olan varsa yazsın ne yapayım ve esimlede konuşmuyorum sırf beni çok kırıyor üzüyor diye benden daha çok kardeşine değer veriyor yoruldum