620033 Bu haftalarda karın ağrısı kalp sıkışması ve nefes almakta zorluk yaşıyorum bu durumu yaşayanlar oldu mu ?
Zuhalsebu 620033 evet ben de yaşıyorum normal bunlar. Kan hacmimiz artıp kalbimiz daha fazla çalıştığından dolayı, ayrıca rahmimiz de büyüyüp artık bir şeyleri sıkıştırmaya başladı 😅 bide bebiş kandaki oksijeni alıyor ya o yüzden oksijen az kalıyor bize😅
Verasmommm 620033 benim de karın ağrım neredeyse hiç geçmiyor bel ağrılarım arttı. arada bir anda bıçak saplanıyor anlıyorum ki geriniyor ve genişliyor. zaten genişlediğini anlayabiliyorsunuz. ben geçtiğimiz haftalarda apandisti yukarı ittiğini okumuştum bebeğin. ancak benim apandistim yok aldırmıştım :) olmayan yeri itmeye çalışıyor sanırım ve oraya dayandıkça ameliyat yerim ağrıyor gibi oluyor :)
Esra33-34 Verasmommm benımde sağ tarafım ağrıyo sürekli sağda duruyo bel boşluk kısmım valla ustunede yatmıyorım ne zaman gecıcek acaba