Tugbaaa___ Merhaba bende 5 haftalik daha acaba mide bulantısı kaçıncı haftadan baslıyor?🤔Çok merak ediyorum
Deletedmom83940 Tugbaaa___ kişiden kişiye göre değişiyor kimin de 6. haftalarda başlar kiminde hiç olmaz
Melekebbr Tugbaaa___ Ben 6. Haftaya giricem ve daha hamile olduğumu öğrenmeden bile yoğun bulantım vardı sanırım bir süre devam edecek 😓
Tugbaaa___ Melekebbr 😱😥 bende hiçbişey yok ama acıkmıyorum tok hiss ediyorum sanki yeni yemek yedim gibi🤦
Melekebbr Tugbaaa___ maalesef ilk aylarda iştahsızlık oluyor her hamilelik farklı derlerdi inanmazdım kızımda hiçbir bulantı vs yaşamadım sadece halsizlik vardı
_papatyam7 Tugbaaa___ benim 4+3 haftalıkken bir başladı 18. Haftama kadar çok yoğundu bu süreçte 7 kilo vermiştim şuan 28+2 günlük oldum hala ilaçla bastırıyorum ama eskisi kadar çok değil çok şükür
Sibelcvn Bende 5 haftalıkken başladı suan 18 haftalığım hala devam ediyor 1 haftadır bi tık daha iyi gibiyim ara ara oluyor suan ama çok kötü birşey hiç birşey yiyemiyordum resmen🤷🏻♀️