Mucizeannesi28 3200 doğdu canım ,🙏 hiç korkma kuvez biraz da şans işi. Bzen 40 hafta doğan bebekler bile küveze girebiliyorlar iyi düşün iyi olsun ben hep öyle yaptım dua ettim girmedi çok şükür 🙏 küveze girerse de korkma en azından hastanede bir şey olsa hemen müdahale edecekler daha güvenli öyle.dusun kendini rahatlat