ElifKarata aay sevindim öyle olmasına 🙈 Benim de bugün kontrolüm vardı 4 kg çıktı keşke benimki de zayıflasaydı 🤦🏽♀️ Ama yanılma payı olduğu için ben beklemekte ısrarcıyım baksana seninki bile değişmiş en başından beri iriyken 😅 Neyse maşallah diyelim hayırlı doğumlarımız olsun inşallah 🙏🏼😂😂