HAnımlar hayırlı geceler .25.haftada adet ağrısı çekeniniz oldumu .bende hafif var kasık ağrım var.enfeksiyon çıkmadı bugün doktor da bi sıkıntı yok dedi .ama yinede tedirginim .normal mi değil mi bilmiyorum.ilk gebeliğim olduğu İÇİN ağrıları ayırt edemiyorum.