CenKayNur 36+3 e geldik bizde bir süredir çok fazla ödem im var ayaklarım 3 numara büyüdü artık acıyor şişlikten ara ara ellerim ve yüzümde şişiyor 🤦♀️ doktorum 2 defa test yaptı ama normal çıktı. Bazı vücutta ödem fazla olabiliyormuş. Ama yine de önce Bi doktora danışıp test yaptırmanız lazım bu arada tansiyonunuzu da takip edin 14ün üzerine çıkmaması gerekiyor ve şiddetli baş ağrısı bunlara dikkat edin 🙏 inşallah sizinkide sadece ödemden ibarettir