Tunahan_rumeysa16 Tam 40. Haftamda yapmıştım ilk ve hastaneye gittiğimde hiç-bir sancim yoktu bastilar suni sancıyı… suan 6 haftaligim ve evde iyice sancimi cekmeden duşa girmedeb hastaneye gitmemeyi düşünüyorum nasipse diger türlü zor olmuştu