Serife_1414 benimde afp mom degerim riskliye yakın cıkmıstı ama ultr normaldı testı tekrarladık ıkıncısı biraz daha dusuk geldi ama cokta aman aman bi fark yoktu detaylıya gıttım ordaki prof riskliye yakın cıkmıs dedi kendi doktorum normal iyi demişti ama detaylı ult bır sıkıntı gozukmedi bende hayırlısı ıle allaha havale ettim ileri tetkikte istemediler benden ama o testler bir risk hesaplaması ortalamaya gıre sizin vucudunuz tamamen aykırı olabilir cunku tanı testi degil onlar bence içinizi ferah tutun riskli cıkıp saglıklı doğuran cok var saglıklı denilin riskli doğum yapan cok var hayırlısı ıle saglıcakla gelir insallah bebesını