Nessozz Kasılmalar doğuma hazırlıyor sizi, 38+6 oldum ve bende de aynı belirtiler var. İkinci gebeliğim olduğu için oradan biliyorum. Sancı 5 dk da 1 e düşünce hastaneye gidin bence, sancı da kendini belli ediyor zatenn ☺️ bana sancı gelince kimildayamiyordum bile, yalanci sancı sanmıştım başta. Dk tutup ritmik olduğunu görünce doktoru aramıştık.