Bebekkkkkk Merhaba kızlar sağlik sigortası olmayıp devlet hastanesinde muayene olan varmı kan aldiran ucret ne kadar oluyor
Masalsu Bebekkkkkk canım merhaba benim de yok sigortam 1 ay önce falan endokrine gittim muayene olmadan fiş verem kişi ücreti ödeyin dedi 6 TL tuttu kan da verdim ücret falan alınmadı ultrason da çekildi tek vezneye 6 TL ödedim işlemlerimş yaptım