[silindi] kan şekerinizi açlık tokluk şeklinde takip edecekseniz parmağınızı delerek ölçüm yapabilir takipleyebilirsiniz. Ama bir sefer şeker yüklemesi yaptıracaksanız 50gr yada 75gr bunları ölçümü sağlıklı olması açısından parmaktan değil damardan kan yoluyla bakılıyor. Şeker yüklemesi yapacaksanız sağlık ocağı ya da hastane. Açlık tokluk bakacaksanız kendiniz evde parmaktan da bakabilirsiniz dahiliyr ya da endokrinden de takiplenebilirsiniz. Hayırlı sağlıklı sonuçlarınız olsun inşallah