Muhendissannee Ankarada kadın doğum doktoru öneri ve doğum için hastane önerisi kızlllaaar. Ankaraya yeni taşındım , hamileyim doktor ve hastahane arama sürecindeyim . Deneyimlediğiniz anlayıslı güler yüzlü bir doktor lütfen🙏🏽
Edahoso Muhendissannee özel istersen zahide küçük aşırı işinde iyi biri instagramdan da bakabilirsin bir çok videosu var. Ha özel olmasın diyorsan ankara şehir hastanesi en azından doğum sürecinde özel odada refakatçin ile oluyorsun ben orda doğum yapacağım inşallah
burakveannesi Muhendissannee ortadogu hastanesine fatma ceylan hoca mükemmel çok tatlı çok sevecen bir abla gibi
Fundatercuman Muhendissannee Ay gözümde canlandı bu yazıyı okuyunca hamileliğimin ilk ayları 🙈 Ben Ankara’ya geleli henüz 9 ay oldu ve 7 aylık hamileyim. Gitmediğim doktor hastane kalmadı. Diyebilirim ki her hastaneyi deneyimledim. Ama özel Eryaman hastanesinde nida kahya var veya Alaaddin bey. Bu ikisinden birine muhakkak gitmeni tavsiye ederim özellikle Nida hanım 😍 Asla pişman olmazsın inan. Ve Ankara’daki özel hastanelere göre de fiyatları aşırı aşırı uygun 🌼
melikemelike Edahoso zahide küçüğün çok handikapı çıktı bir çok yakınımdan ve sosyal medyadan duydum, tamamen kendini sosyal medyaya adamış ve ordan tutturmaya çalışan biri. zaten takipçi kitlesini de o çekiliş senin bu çekiliş benim diye diye oluşturdu
3prens71 Edahoso şehır hastanesının genel olarak ılgı ve alakası nasıl canım bnde kırıkkalede yaşıyorum bebegın kalbınde parlaklık görüldügu ıcın benıde sehır hastanesıne sevk ettıler fetal eko ıcın ama kadın doğuma 3 gundur arıyorum randevu ımkansız
FHKK Edahoso Zahide küçük mü 😂 kendisi hastanın suratına bakmadan 2 dakika muayene ediyor ve insanlar soru sormaya çekiniyor kendisine ! O Instagram da gördüğünüz cağğnıım doktor değil yani bambaşka biri.
Muhendissannee Çok uçuk rakamlar söyleniyor özelde yapacağım sağlık sigortam var aslında . Ama hastahane olarak da bakıyorum bi türlü içime sinmedi
melikemelike Muhendissannee sağlık sigortanız varsa medikal parka gidiyorum ben keçiörende prof dr ikbal kaygusuz var ben onu tercih ettim 2 kronik hastalığım olduğu için. Gebelikte her konuda bilgisi olması önemliydi benim için bir çok doktor kullandığım ilaçları dahi bilmiyordu çok yardımcı oldu sağolsun. İlgi alakası da çok güzel ben memnunum
[silindi] Muhendissannee ben tobb da dogum yapacagim doktorum orasi ile anlasmali sigortaniz teminatiniz varsa siz de bakin derim internetten cok ilgili cok tatli bir kadin Müge Aksoy 🌸
Muhendissannee Fundatercuman o kadar çok arıyorum ve bakıyorum ki eryamanda yaşıyorum bende . İstanbuldan geleli 9 ay oldu inanın doktor konusunda cok zorlandım ankarada . Eryaman hastahanesi doğum anlamında yeterli mi bilmiyorum aama kesinlikle bakacağım
Esraguzel 3prens71 kalpte parlaklık gördülerse perinatoloji bölümü bakıyor diye biliyorum ben.Kadin doğum doktorunuza bir sorun isterseniz
Doga_deniz 3prens71 Sabah 7 buçukta gelin randevu oluyo demişti bana ordaki hemşire ama ben internetten aldım
Edahoso 3prens71 eğer randevu bulamıyorsanız sabah erkenden ⅞ gibi hastanede olun ve sıra alın randevusuz hastalar öyle yapıyor bir iki saat içinde sizi alıyorlar içeriye o kadar yoğun ki kadın doğum maalesef ümit yasemin sert ben genelde bu doktora randevu alıyorum güzelce anlatıyor ve hastaları ile çok ilgili sorduğun soruları havada bırakmıyor gerekirse yarım saat sana anlatıyor
3prens71 Esraguzel onlarda dırek oraya sevk yptıda 182 o bölum kapsamlı bır bölum oldugu ıcın oraya dırek randevu veremeyecegını soyledı once Kadın doğuma gtceksınız gerek gorurse o sevk etcek dedı
3prens71 Esraguzel aslında elımde sevk kagıdıda vR ama hıc bılmedgım bı hastane randevusuz o sekıld bakarmı blmıyorumda
Esraguzel 3prens71 sizi sevk eden doktorunuza gidin sistemden sarı alan açmaları lazım onlar açtıklarında sıra bulursunuz.Cünkü sıra her zaman var
3prens71 Doga_deniz yanı o satte ımkansız gbı benım gtmem ıkı tane daha cocugum var Zor yanı bnce en garantı randevu alıp gtmek
Ayayya Muhendissannee öncelikle Ankara’ya hoşgeldiniz. Benim doktorum Güzin Başcı. Çok memnunum detaylı anlatımları her an ulaşılabilir olması büyük avantaj. Ayrıca çok da titiz ve temkinli. Doğum için de Memorial hastanesinin yeni doğan yoğun bakım ünitesi çok iyiymiş, ben doğumu orada yapacağım kısmetse.
Muhendissannee Ayayya öncelikle çok teşekkür ederim memorial da doğum paketleri ne kadar peki bilgi verebilir misiniz
Dilekymz 3prens71 canım maalesef bende şehir Hastanesi’ne gidiyorum her hafta farklı bı doktor hep aynı doktoru tutturamadim ama kötü bi doktoru yok randevu konusunda da iki haftadır hiç randevu yok ama sabah erken gidersen 7 buçuk gibi sıra alabiliyosun