Fadimeckrr Hanımlar muayeneden ne kadar süre sonra doğumunuz oldu , tanıdıklarım çatı muayenesinden sonra doğumun hemen olduğunu söylüyor bu arada 37+5 olacağız yarın çatı muayenem var
yerlersenietipuff Fadimeckrr bu çatı muayenesi ne oluyor kaçıncı haftada oluyo niye oluyo biri bana açıklayabilir mi ben bilmiyorum da 🤦
Alparslaninannesi51 Fadimeckrr Fadimeckrr 37. Haftanın sonlarına doğru nst istedi doktorum orada sancı görünce çatı muayenesi yapıldı canım Çatı muayenesinden 2 gün sonra doğum yaptım 1 cm açıklığım ve rahimimde yumuşama vardı zaten muayeneden sonra nişanım geldi bir gün sonrada suyum geldi 38+1 de doğum yaptım Şuan 2.gebeliğim bunda ne olacak bakalım
Fadimeckrr yerlersenietipuff genelde 37 . Haftalarda oluyor , normal doğum olabilmesi için çatının müsait olması gerekiyor , aksi halde normal doğum olmuyor . Detaylı bilgi almak için googledan arastirabilirisniz 🌷
Fadimeckrr Benherseydenoncebiranneyim yarın muayenem olacak çok acıyor diyende var hiç acımayan diyen de 😑 Kendini kasarsan hep acır zaten bakalım ben napicam bilmiyorum 🙈
Fadimeckrr Alparslaninannesi51 Ayyy benimde öyle olur inşallah sabırsızlıkla bekliyorum çünkü, çok ağırlastik 🤭🤭
Alparslaninannesi51 Fadimeckrr inşallah kolayca doğurursunuz ama benim ilk başı çok hızlı ilerledi doğum sürecim tam 20 saat sürdü suni sancı ile doğum yaptım çok zorlandım Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin
Masalsmommm Ben çatı muayenesi olalı 10 gün oldu üstelik erken doğum riskim vardı bebek kanala girmişti çatı muayenesinden sonra 3 kez de ebeler muayene etti ama hala doğurmadımm 🙈 tamamen bebekle ilgili bence ne zaman isterlerse o zaman geliyorlar🙈