Kizlar bugün çok korktum çok aşırı çarpıntım oldu ve kalbim midemde atıp boğazımdan çıktı resmen atışlarım.1 aydır var ama hafif hafif gelip geçiyor ben rahim baskı yapıyor diye dusundum
Ama bu bugunki yarim saat sürdü ve çok şiddetli.19haftaligim.varmi aranızda benim gibi olan.bide panik atak hastasıyım
Bugün ki panik atak mi yoksa başka bişey mi bilemedim. Hala minik minik çarpntim var.cok panik yaptım.tansiyonum da normal hatta düşük 9a5 falan.