Kızlar ben bebeğimin kıyafetlerinin etiketlerini kestim yıkadım tek tek astım yarında ütülerini yapıcam inşallah😁 Sonra hastane çantamı falanda hazır edicem. Haftası ileride olan arkadaşlarım ne kadar erken yaparsan senin için daha iyi dediler. Zaman ilerledikçe daha çok zor oluyormuş yapmak. Sizler yaptınızmı ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz.