Haticemustafa Serap1 norml canm merak etme Bende 31 icindeyken gittim senin gibi iste 1.700 du simdi bide 34 de gidicem.bakaljm.kuzum o.zmn kac kg oldu 🤗🤗
Esratayes Serap1 bizde 30+3 de 1600 kiloyduk doktor biraz fazla dedi bugün 32+0 olarak gittik 2350 kilo dedi bunuda haftasına göre fazla buldu ve bu gidişle sezeryan olur dedi. Neyse bebişler iyi olsunda sezeryanada razıyım
Serap1 Esratayes 2 haftada bir kiloya yakın almış o zaman ilk hamileliğim o yüzden sordum zaten normal o zaman bana da sezeryan dedi zaten önceden bi ameliyatım vardı o yüzden dedi kilosu için fon değil yani