Emek01 Merhabalar arkadaşlar bugün 4.kimyasal gebeliğimi yaşadığımı öğrendim.Sorum şu olacak benim gibi sürekli kimyasal gebelik yaşayan var mı?Genetik test yaptırdım sorun yok eşim odaklı sorun yok.Benim sol tüpüm tıkalı.Doktorlar yapacak birşey olmadığını söylüyor.Sizler kimyasal gebelik olmasın diye neler yaptırdınız?Ya da benim atladığım birşey oldu mu acaba?Fikirlerinize ihtiyacım var.Benim gibi sürekli kimyasal yaşayıp kendiliğinden sorunsuz hamileliği devam eden oldu mu(Çok şükür yaşan bir evladım var ve hiçbir sorun yaşanmadan düşündüğümüz ilk ay da olmuştu)
Tunahan_rumeysa16 Bende subat ayinda geçirdim ilk kez suan 5+6 yım, 2. Gebeliğim. Koruyorum insllah tekrarlamaz. Kimaysal gebeliğin nedeni malesef bilinemiyor henüz:( vitaminlerinize baktirdinizmi eksik birsey varmı inşllah olmaz birdaha
Emek01 Tunahan_rumeysa16 Evet tüm tahliller yapıldı hsg çekildi.Genetik test yapıldı.Sadece neden Ya da unuttuğum bir ayrıntı var mı ?Çok üzülüyorum ortalama 3 yıldır aynı sorunla karşı karşıya kalıyorum.Çok mutsuzum
elfa Merhaba bende sürekli kimyasal yaşıyorum size ne denildi acaba bende kan pıhtılaşması çıktı fakat kan pıhtılaşmam kimyasal gebeliğe neden olacak düzeyde değil denildi
Aysel_krdg Meldaaaaaa merhaba Canım sanırım hamilesin kimyasal gebelikler için ne yaptın bende de sürekli oluyor