Kızlar ikinci doğumumu sezaryen oldum. Bebeğim 15 aylık. Şu an 6 aylık hamileyim inşaallah tekrar sezaryen olacağım. Spinal olmuştum ama iğne sonradan çok bel ağrısı yaptı ve ben heyecanlanınca uyuttur beni. Bacaklardaki uyuşukluk hissi de çok zordu. Acaba genel anestezi nasıl oluyor kızlar geç mi uyanıyorsunuz ? Ve uyuşukluk hissi oluyor mu vücutta ? Siz neyi önerirsiniz.