İyi akşamlar arkadaşlar 21 haftalık hamileyim Turgutlu ege umut Hastanesi’ne gidiyorum doktorumdan hiç memnun değilim deteyliya gittm salı günü çok merak içinde gittim heyecanla doktora sorular sordum bakarken merak ettiğim için bana kafamı karıştırdın dedi tuhafıma gitti deteyliya ben renkli sanıyordum renkli bakmadk sadece yüzünü bakarken renkli baktı Kendi doktorunuz kontroller de renkli göstermiyor mu dedi bende hayr dedm sadece en son gittiğim de göremiyorum dedm renkli açtı bana detaylidan sonra kendi doktoruma gittim bebeğin yüzünü göremedm dedm sizde tekrar bakabilir mısınız dedm bilgisayar kapadm dedi açıkçası memnun değilim Karataş’ı önerdi bı kaç arkadaş giden varsa eğer doktora tavsiyesi verebilir misiniz şimdiden teşekkürler cvplar için 🙏🙏