Nevinmuratgrsel merhaba öncelikle hayırlı olsun bebeğinizi güzelce büyütün ❤️ Şimdi lütfen sakin olun, yenidoğanlarda sarılık olur hastaneye yatmak gerekirse yatılır nolur kendinizi kahretmeyin. Biliyorum çok zor, biliyorum canınız çok yanıyor ama evlatlarımız iyi olsun yeter değil mi? Siz iyi olacaksınız ki o da iyi olacak. Sütünüz gelmiyorsa da üzülmeyin, şuanlık mama verirler, çıktığında da siz de toparlarsınız sütünüz de inşallah gelir. Gelmezse de dünyanın sonu değil kendinizi üzmeyin. Ben de kahroldum benzer süreçlerden geçtim, sabırlı olun evladınız sağ salim yanınıza gelecek inşallah ❤️ Size de bebeğinize de dua edeceğim 😇