Nurerdgn Kizlar ya bilim adamlari araştırmış ikili taramada hcg degeri 50 nin altinda olan genellikle buyuk cogunlugu erkek 50 nin üstünde olan genellikle buyuk çoğunluk kız oluyomus benim 17 cikti ikili taramada hcg daha cinsiyeti belli degil ama cok merak ediyorum sizin hcgniz ikili taramada kac cikmisti ve cinsiyetleri ne oldu???
ebrucan Nurerdgn bende bugün aldım sonucumu aynı soruyu merak ediyorum cinsiyeti öğrenenler cevap yazar inşallah 😀 acaba haftasıyla ilgili olabilir mi diye de düşünüyorum bende 12+0 38,8 çıktı
NaimeYilmaz Nurerdgn Şimdi doktordan gelıorm 2li test için muayne etti sordum ama cinsiyet için 16.haftaya kdr bekle dedi benim sölememde değerlerde şuan yanıltıcı olur dedi.
MucizemiBekliyorum Bende ikili testte hcg nin karsisindaki mom degeri 1 in altindaysa erkek, ustundeyse kiz diye okumustum biyerde. benim ki 0,87 oğlum olcak insallah
momtobee MucizemiBekliyorum free beta hcg’nin ham ya da mom değerine göre cinsiyet tayini tamamen asılsız diye düşünüyorum. İki veriye göre de kızım olması gerekirdi. Fbeta hcg 89.7 mom 2.57 ve bebeğim erkek
Nurerdgn momtobee ya ne kadar dogruluk payi var bilemiyoruz tabii o ayri ama biraz eglenmek için guzel konu bence😊 hem kiz olsun erkek olsun saglikli olsunlar da fark etmez tabii ki... ben netten okuyunca bi sorayim dedim tutuyomu gercekten diye ama demekki bi baglayiciligi yokmus anlamis olduk 😊😊😊
zytn 171386.0 mlu/ml gibi bi rakam var benm ikili testte o nedemek ya ? bhcg nin karşısında sonuç kısmında yazıyo.MoM kısmında 1.54 yazıyo.biri açıklasın nolurr cinsiyeti çok merak ediyormmm 😿