Ben de bio oil kullanıyordum ama kasintilarim artınca lierac jele geçtim o daha güzel kesiyor kasintimi. Ara ara bebe yagi ve vazelin de sürüyorum aklıma geldikçe. Şuanda karnımda çatlak yok ama benim goguslerim çatladı malesef şimdi oraya da kullanıyorum baştan kullanmadim aklıma gelmedi