gamzecee Kızlar 33 haftalığız yürüyüşten geldim külot ön kısmı tüm ıslak sizdeyse bu gibi durumlar oluyor mu acaba yoksa su mu geliyor pimpiriklide olmak istemiyorum
Semrasular gamzecee benimde akıntılarım çok arttı dediğinizde oluyor ve bu beni rahatsız etmeye başladı günde 2_3 kez çamaşır değişiyorum 29.haftam bu arada
Deletedmom_110 gamzecee Bende 25 ten beridir var 32 yim şu anda ne zaman dışardan eve gelsem çamaşırım öyle ıslanmış oluyor akıntım zaten 8 aydır hep var ama son zamanlarda iyice arttı
gamzecee Hapyymami55 yani genelde yürüyüş sonrası oluyor birde mantar vardı fitil vermişti ondan sonrada çok akıntım olmaya başladı
Pheebs Evet akıntı artıyor gecen aynı şeyi ben de düşündüm sızıntı şeklinde su gelmiyordur umarim diye ama yuruyus yapınca falan olması normal 29.haftam benim
Tombulanne Kokulu akıntıysa enfeksiyon vardır.belki yürüşte sadece terlemişsinizdir. Bende 34+2 yim. Bende hapşırmada afedersiniz çiş kaçırıyorum.