Fndksk seni korkutmak istemem bn normal doğum için bekliodum 39+2 ydi akşam bel ağrısı başlamştı sabaha kdr yatamadm snra midem bulanmaya başladı bi kusma geldi zor yetştim sabaha kadar doğru düzgün uyumadm ama sabah oldu baktm kanama gelmiş hemen hastaneye gittik açılmaya baktı doktor 1 cm dedi suni sancı verdiler bebeğin nabzı düştü acil sezeryane aldılar meğerse çocuk kakasnı yemiş doktora gitmende fayda var derim