anneoluyorum25 Merhabalar. Ben Şubat ayından Nisan ayı sonuna kadar 3 ay folik asit kullandım ve Mayıs ayında bıraktım bugün hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Doktora danışacağım tabi ama merak ettim sizce hemen yarın başlamalı mıyım tekrardan folik asite ?
Tueaksy anneoluyorum25 genelde baslatiyolar 12. Haftaya kadar kullanıyorsun ama tabi doktoruna bağlı belki gerek duymaz
Semrasular anneoluyorum25 ben gebe kalmadan önce kullandım sonra hamile kaldım doktorum tekrar kullandırmıştı folik asitten zarar gelmez zamani çocukları fişek gibi sebebi folik asit 😅
HandeKangur Benim doktorum hamile kalmadan önce 3 ay kullansan yeter demişti ama mutlaka doktora sormak lazım 🙈
anneoluyorum25 Çok teşekkürler kızlar. Yarın olmadı başlayayım eski içtiğim markaya. Ben fazla kaçar diye korkmuştum. Neyse 1 ay içmedim sayılır zaten.
Pelinakcn anneoluyorum25 vücutta depolanmıyor, fazlası idrarla atılıyor diye biliyorum. Bende hamile kalmadan önce kullanmaya başlamıştım yaklaşık 4 ay kadar, hamileliğimin ilk 3 ayında da devam ettim doktorum kullan dedi
Ozge anneoluyorum25 ben gebelikten 1 ay önce kullanmaya başladım doktor muayenesine kadar aynı ilacı içtim. Doktora da içtiğim ilacı gösterdim tamam bunla devam et demişti