Ebrush Selcannnn evet herkesin yapısı farklı tabi doktorlar da boşuna söylemiyorlar muhakkak bize. Ne olursa olsun insan normal doğumu tatmak istiyor tabi ama nasip kısmet bakalım 🤗
Hanifeak Ebrush Arkadaşım boşuna Çan’ını sıkma benim bebeğim 5.200 dü bende 83 le hamileyken 105 le Sezeryan oldum pisi pisine 4 gün çektiğim sancı oldu normal olsun diye hiç kendinizi riske atmayın ben diyeyim size çekmiş biri olarak 😔😩
Ebrush Hanifeak çok geçmiş olsun bebeğiniz de hayırlı olsun inşallah. Evet doktorlara da güvenmek gerekiyor haklısınız ❤️
seymen Ebrush Çok teşekkür ederim 🙏🏻😊 3815 doğdu 53 cm de boyuydu. Hemen hemen yakın çıktı. İyi ki olmuşum diyorum beklesem stresli gececekti son günler. Kakasını yedi mi, küvezde kalır mı, kilolu olur da zor geçerse vs
Ebrush seymen ayy maşallah Allah size bağışlasın ne güzel 😍 haklısınız insan her şeyi düşünmeye başlıyor günler geçtikçe.
seymen Ebrush Amiiinn siz de sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah😊🙏🏻 hayırlı doğumlarınız olsun inşallah
ElifKarata Ebrush canm ben aynı durumdan cok tedirgindim en son38 de bana 4 küsür dedi bugün 39 +2 kontrolden geliyorum 3700 dedi ultrasonda yanılma payı çok yüksek yanı normal istiyorsan ve suan bir engelin yoksa beklemekte fayda var . 40+6 ya kadar bekliyorum ben 10 günüm var bence deneyebilirsin.
feldspar aynı kaygı bende de var. 37. haftada 3200 gramdı. şimdi kaç bilmiyorum. çatım da dar doktor şimdilik sezeryana yönlendirmedi
feldspar pilavı makarnayı meyveyi ve tatlıları azaltın çok farkediyor bebeğin kilosu. ben dikkat ettğimden beri yavaşladı kilo alımı 🤗
Zeliha06 Ahsennn hasret kaldım ama herseye hamburger cigkofte kola ekmek makarna pilav pakety yiyecekler komple çıkarttırdı hayatımdan. Komposto yıyorum sureklı yoğurt süt muz çorba Bunlarla yasıyorum 🤦🏽♀️
DuyguAlkan seymen şu an aynı durumdayım . Yarın suni sancı deneyeceğiz . Nasıl yapacağım hiç bilmiyorum
Demet50 Ebrush 4 kilo doğuran hemşire arkadaşım doğurdu bi sıkıntı olmadi bide ultrasonda 300 gram 100 gram yanılma paylarında var