Kizlar ben gebelik planlıyordum adetim normalde düzenlidir letu kullandım hamilelik için adetten önce yanı 8 gün önce kan testi yaptım negetif adetim iki gün geçti şuan bugün kaset test yaptım negatif neden böyle oldu anlamadım böyle olan var mı aceba aranızda😇