Kızlar merhaba hamileligin başında cok sık cıkıyordm idrara o zaten normalms 3 aydan sonra rahatlarsn dediler ama daha kötü oldm suan 18.haftadaym ve gece bile 3 4 kez kalktıgm oluyor asırı agrım oluyor mesane dolulugundan. Aynı seyi yaşayan var mı ben mi anormalim lütfen akıl verin bıkmıs durumdaym wc yolundan