Benim cildimde var yaklasık 15 senedir. Nelet neler denedim ilaç krem kür vs. Geciyo fakat benimki atak döneminde geri geliyo yada cok acı baharatlı sekerli yediğim dönemler. Ama ben en rahatlatan o kasıntısını yangısını azaltan kuru dut kürü oldu. Oldukca basit istersen bi onu dene hem yan etkisiz.